Det har aldri vært enklere å jobbe med kursevalueringer. Vi har nettopp lansert en ny versjon av vår kursevalueringsmodul som gjør det enkelt å tilpasse evalueringer og analysere tilbakemeldinger fra deltakere. Denne nye versjonen vil hjelpe deg å oppnå høy kundetilfredshet ved å kunne overvåke deltakertilfredsheten nøye med de nye funksjonene. Som terskelverdier, valg av å være anonym, og å kunne kategorisere spørsmål i evalueringene, for å nevne noen.
I tillegg til disse funksjonene kan du nå også lage evalueringsrapporter. Dette gir deg en god oversikt over deltakernes tilbakemeldinger på kurset ditt og på instruktørene.
Funksjoner:
- Legg til en terskelverdi på spørsmål med typen “stjernevurdering”. En terskelverdi reflekterer minimumsytelsen som kreves for å oppnå den nødvendige effekten.

- Legg til en e-post for å bli varslet dersom et svart er under terskelverdien du har lagt til.
- Deltakere kan velge om de vil være anonyme eller ikke.
- Du kan nå legge til kategorier for hvert spørsmål i evalueringen. Kategoriene er:
-
- Annet
- Lokasjon
- Kurs
- Instruktør
- Opprett og lagre rapporter for evalueringer. Du vil da kunne angi flere innstillinger og den lagres på samme måte som andre rapporter.
- Du kan også klikke på “generer rapport” når du trenger en oppdatert versjon.
- Forsiden viser alle kurs (fanen kurs) som evalueringen sendes til. Forsiden gir deg et sammendrag av hvert kurs.
- Vi har også lagt til en fane for instruktører. Her vil du finne et sammendrag per instruktør, en du kan også utvide for å se hvert kurs de har.
Fordeler:
- Muligheten til å velge å være anonym kan øke tilbakemeldingsraten fordi deltakerne kan føle seg mer komfortable med å gi ærlige tilbakemeldinger dersom de er anonyme.
- Terskelverdier hjelper deg med å overvåke og opprettholde ønsket nivå av deltakertilfredshet.
- Varsling om terskelverdier gir deg mulighet for å tidlig oppdage et potensielt problem, noe som muliggjør proaktive tiltak for å løse disse problemene før de utvikler seg.
- Kategorisering av spørsmål lar deg analysere tilbakemeldinger fra deltakere basert på spesifikke aspekter ved kurset ditt.
- Sikre høy kundetilfredshet ved å handle på tilbakemeldinger fra deltakere.
Har du spørsmål om denne nye oppdateringen? Kontakt oss her så hjelper vi deg!
Med vennlig hilsen
FrontCore-teamet
Likte du denne artikkelen? Ikke glem å dele den:









0 kommentarer