
Oppnå høyere kundetilfredshet med vår oppdaterte kursevalueringsmodul

Det har aldri vært enklere å jobbe med kursevalueringer. Vi har nettopp lansert en ny versjon av vår kursevalueringsmodul som gjør det enkelt å tilpasse evalueringer og analysere tilbakemeldinger fra deltakere. Denne nye versjonen vil hjelpe deg å oppnå høy kundetilfredshet ved å kunne overvåke deltakertilfredsheten nøye med de nye funksjonene. Som terskelverdier, valg av å være anonym, og å kunne kategorisere spørsmål i evalueringene, for å nevne noen.
I tillegg til disse funksjonene kan du nå også lage evalueringsrapporter. Dette gir deg en god oversikt over deltakernes tilbakemeldinger på kurset ditt og på instruktørene.
Funksjoner:
- Legg til en terskelverdi på spørsmål med typen “stjernevurdering”. En terskelverdi reflekterer minimumsytelsen som kreves for å oppnå den nødvendige effekten.
- Legg til en e-post for å bli varslet dersom et svart er under terskelverdien du har lagt til.
- Deltakere kan velge om de vil være anonyme eller ikke.
- Du kan nå legge til kategorier for hvert spørsmål i evalueringen. Kategoriene er:
-
- Annet
- Lokasjon
- Kurs
- Instruktør
- Opprett og lagre rapporter for evalueringer. Du vil da kunne angi flere innstillinger og den lagres på samme måte som andre rapporter.
- Du kan også klikke på “generer rapport” når du trenger en oppdatert versjon.
- Forsiden viser alle kurs (fanen kurs) som evalueringen sendes til. Forsiden gir deg et sammendrag av hvert kurs.
- Vi har også lagt til en fane for instruktører. Her vil du finne et sammendrag per instruktør, en du kan også utvide for å se hvert kurs de har.
Fordeler:
- Muligheten til å velge å være anonym kan øke tilbakemeldingsraten fordi deltakerne kan føle seg mer komfortable med å gi ærlige tilbakemeldinger dersom de er anonyme.
- Terskelverdier hjelper deg med å overvåke og opprettholde ønsket nivå av deltakertilfredshet.
- Varsling om terskelverdier gir deg mulighet for å tidlig oppdage et potensielt problem, noe som muliggjør proaktive tiltak for å løse disse problemene før de utvikler seg.
- Kategorisering av spørsmål lar deg analysere tilbakemeldinger fra deltakere basert på spesifikke aspekter ved kurset ditt.
- Sikre høy kundetilfredshet ved å handle på tilbakemeldinger fra deltakere.
Har du spørsmål om denne nye oppdateringen? Kontakt oss her så hjelper vi deg!
Med vennlig hilsen
FrontCore-teamet
Likte du denne artikkelen? Ikke glem å dele den:
Om FrontCore
Over 3500 kurstilbydere benytter seg av løsninger fra FrontCore – og det er ikke uten grunn. FrontCore er nemlig et av Norges ledende kompetansemiljøer innen webmarkedsføring av kurs og skysystemer for kursadministrasjon. Med over 19 års erfaring fra kursbransjen og fingeren kontinuerlig på pulsen i markedet, hjelper vi kurstilbydere med å oppnå mer effektiv drift og høyere inntekter.
Tjenester

Relaterte artikler
Fremtidens e-læringsløsning er her: Bli med og test pre-lanseringsversjonen
Klar for å ta e-læring til nye høyder? FrontCore lanserer en banebrytende LMS som ikke bare vil endre måten du lager e-læring på, men også setter fokus på maksimal læringseffekt. Test forhåndslanseringen og vær med på å forme fremtiden for e-læring!
Optimaliser din kursadministrasjon med FrontCores siste oppdateringer!
Oppdag de siste oppdateringene fra FrontCore som kan hjelpe deg med å optimalisere kursadministrasjonen din. Lær om funksjoner som å endre datoformat, flytte deltakere mellom kurs og mer. Prøv dem ut selv og gjør kursadministrasjon enklere og mer effektiv
Få bedre oversikt over data med denne oppdateringen
Vi har oppdatert dashbordet! Med denne nye oppdateringen får du bedre oversikt over data og umiddelbar innsikt i kursvirksomhetens tilstand.
0 kommentarer