Unngå å betale for lokaler du ikke får bruk for
Booker du lokaler i god tid i forkant av kursgjennomføring? Da kan det være lurt å ha god oversikt over avbestillingsfristen på de ulike lokalene dine, slik at du ikke ender opp med å måtte betale for et lokale du av en eller annen grunn ikke får bruk for likevel.
Avbestillingsfrist for lokaler
Ting skjer, og alt går ikke alltid slik som du har planlagt. Noen ganger er du faktisk nødt til å avlyse eller flytte kursgjennomføringer. Det krever ofte en del administrativt arbeid, og midt oppi det hele kan det være lett å glemme å avbestille lokalene du har booket.
Dette unngår du nå enkelt ved bruk av vår nye funksjon: Avbestillingsfrist for lokale. Det fungerer på følgende måte:
Funksjoner:
- Legg til avbestillingsfrist under innstillinger for lokalet. Fristen du legger inn vil beregnes ut fra kursets startdato.
- Mulighet for å sette opp varsling på selvvalgt tidspunkt før avbestillingsfristen.
- Velg hvilken rolle på kurset som skal motta e-post varsling om avbestillingsfristen.
- E-postvarsling vil bli sendt ut basert på de kriteriene du har valgt under «Avbestillingsfrist».
Fordeler:
- Unngå å bruke penger på lokaler du ikke får bruk for gjennom varsling om avbestillingsfrist.
Har du noen spørsmål knyttet til bruk av avbestillingsfrist for lokaler? Ta kontakt, så hjelper vi deg!
Med vennlig hilsen FrontCore-teamet
Likte du denne artikkelen? Ikke glem å dele den:
Vil du bli en bedre kurstilbyder?
Om FrontCore
Over 2600 kurstilbydere benytter seg av løsninger fra FrontCore – og det er ikke uten grunn. FrontCore er nemlig et av Norges ledende kompetansemiljøer innen webmarkedsføring av kurs og skysystemer for kursadministrasjon. Med over 18 års erfaring fra kursbransjen og fingeren kontinuerlig på pulsen i markedet, hjelper vi kurstilbydere med å oppnå mer effektiv drift og høyere inntekter.
Tjenester
Vil du bli en bedre kurstilbyder?
Få innsikt, tips, idéer og inspirasjon rett i innboksen.
Gjør som 2600 andre kurstilbydere
Prøv FrontCore gratis i 30 dager og finn ut hvorfor over 2600 kurstilbydere bruker påmeldingsskjemaer fra FrontCore.
Forfatter: Eline Hagene
Marketing Manager
Eline produserer innhold for å hjelpe kurstilbydere og opplæringsansvarlige med å oppnå en mer effektiv og lønnsom hverdag. Hun har en bachelorgrad i markedsføringsledelse fra Handelshøskolen BI og er Inbound-sertifisert gjennom HubSpot Academy. Besøk Elines LinkedIn-profil her.
Opplæring og onboarding av nyansatte
En god onboarding kan være forskjellen mellom suksess og høy turnover. Lær hvordan du kombinerer opplæring, kultur og støtte for å sikre at nyansatte blir produktive, trives og blir værende i rollen sin.
Sosiokulturell læringsteori
Hvordan påvirker kultur, språk og fellesskap måten vi lærer på? Den sosiokulturelle læringsteorien forklarer hvordan samhandling og dialog skaper kunnskap. Les hvordan dette perspektivet kan forme kurs og opplæring.
Konstruktivisme
Konstruktivisme handler om å lære gjennom erfaring, refleksjon og aktiv deltakelse. Utforsk hvordan denne læringsteorien ser på kunnskap som noe vi bygger selv, og hva det betyr for kurs, opplæring og utvikling av nye ferdigheter.