FrontCore logo
Blikkfanger

Oppnå høyere kundetilfredshet med vår oppdaterte kursevalueringsmodul

av | jun 9, 2023 | Aktuelt, Kunngjøringer, Ny funksjonalitet

Customer review rating. People give review rating and feedback. Flat vector illustration. Customer choice. Know your client concept. Rank rating stars feedback. Business satisfaction support

Det har aldri vært enklere å jobbe med kursevalueringer. Vi har nettopp lansert en ny versjon av vår kursevalueringsmodul som gjør det enkelt å tilpasse evalueringer og analysere tilbakemeldinger fra deltakere. Denne nye versjonen vil hjelpe deg å oppnå høy kundetilfredshet ved å kunne overvåke deltakertilfredsheten nøye med de nye funksjonene. Som terskelverdier, valg av å være anonym, og å kunne kategorisere spørsmål i evalueringene, for å nevne noen. 

I tillegg til disse funksjonene kan du nå også lage evalueringsrapporter. Dette gir deg en god oversikt over deltakernes tilbakemeldinger på kurset ditt og på instruktørene. 

 

Funksjoner: 

  • Legg til en terskelverdi på spørsmål med typen “stjernevurdering”. En terskelverdi reflekterer minimumsytelsen som kreves for å oppnå den nødvendige effekten. 

  • Legg til en e-post for å bli varslet dersom et svart er under terskelverdien du har lagt til. 
  • Deltakere kan velge om de vil være anonyme eller ikke. 

  • Du kan nå legge til kategorier for hvert spørsmål i evalueringen. Kategoriene er: 
    • Annet 
    • Lokasjon 
    • Kurs 
    • Instruktør 

  • Opprett og lagre rapporter for evalueringer. Du vil da kunne angi flere innstillinger og den lagres på samme måte som andre rapporter. 
  • Du kan også klikke på “generer rapport” når du trenger en oppdatert versjon. 
  • Forsiden viser alle kurs (fanen kurs) som evalueringen sendes til. Forsiden gir deg et sammendrag av hvert kurs. 
  • Vi har også lagt til en fane for instruktører. Her vil du finne et sammendrag per instruktør, en du kan også utvide for å se hvert kurs de har.

Fordeler: 

  • Muligheten til å velge å være anonym kan øke tilbakemeldingsraten fordi deltakerne kan føle seg mer komfortable med å gi ærlige tilbakemeldinger dersom de er anonyme.  
  • Terskelverdier hjelper deg med å overvåke og opprettholde ønsket nivå av deltakertilfredshet. 
  • Varsling om terskelverdier gir deg mulighet for å tidlig oppdage et potensielt problem, noe som muliggjør proaktive tiltak for å løse disse problemene før de utvikler seg. 
  • Kategorisering av spørsmål lar deg analysere tilbakemeldinger fra deltakere basert på spesifikke aspekter ved kurset ditt. 
  • Sikre høy kundetilfredshet ved å handle på tilbakemeldinger fra deltakere. 

 

Har du spørsmål om denne nye oppdateringen? Kontakt oss her så hjelper vi deg 

   

Med vennlig hilsen 
FrontCore-teamet 

Den ultimate guiden for kursadministrative systemer

Likte du denne artikkelen? Ikke glem å dele den:

Four FrontCore Employees representing the FrontCore team

Om FrontCore

Over 3700 kurstilbydere benytter seg av løsninger fra FrontCore – og det er ikke uten grunn. FrontCore er nemlig et av Norges ledende kompetansemiljøer innen webmarkedsføring av kurs og skysystemer for kursadministrasjon. Med over 19 års erfaring fra kursbransjen og fingeren kontinuerlig på pulsen i markedet, hjelper vi kurstilbydere med å oppnå mer effektiv drift og høyere inntekter.

Tjenester

Forfatter: Rikke Neverdal

Forfatter: Rikke Neverdal

Digital Content Marketer

Relaterte artikler

0 kommentarer

Send inn en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *