FrontCore-teamet ønsker Jana velkommen
Vi i FrontCore er glade og stolte over å kunne ønske Jana Kovalska velkommen som ny CRM manager hos oss i FrontCore.
Jana har en variert bakgrunn og mye erfaring med arbeid der kunden alltid er i fokus. Jana begrunner dette med at hun alltid har vært glad i å jobbe med mennesker. Tidligere jobbet Jana som førstenivå støtte for kundevirksomhet i SAP France, med daglig ansvar for kursadministrasjon. Etter noen påfølgende år med arbeid innen restaurant- og servicebransjen, kom hun tilbake til salg og kundeservice i kontorlandskapet. De siste 3 årene har Jana jobbet i NorgesTaxi som bedriftsrådgiver mot B2B markedet. Der var hennes oppgaver å engasjere store bedriftskunder gjennom salgs-, implementerings- og oppfølgingsprosesser med fokus på selskapets moderne app-løsninger.
Vår nye CRM manager har allerede blitt en del av det dynamiske FrontCore-teamet, og uttaler at hun er fornøyd med opplæringsprosessen og føler seg veldig godt mottatt.
I tiden fremover, er det med høy sannsynlighet Jana som tar telefonen dersom du du ringer kundesenteret i FrontCore. Jana stiller med godt humør og alle arbeidskrefter for å svare på våre kunders spørsmål og løse deres problemer. Hun ser frem å komme i gang med å bistå FrontCore-kunder med å få full utnyttelse av våre tjenester.
Er du kunde og trenger hjelp? Ta kontakt med kundesenteret på telefon 23227200!