FrontCore logo

Vi søker ny Service Desk Representative til vår CSM-avdeling

Er du vår nye Service Desk Representative?

Er du en relasjonsbygger som liker å bli godt kjent med kunder?  

Med en økende interesse for våre løsninger internasjonalt, trenger vi flere på laget for å kunne fortsette å utvikle innovative løsninger sammen med opplæringstilbydere i Norge og globalt. Og vi trenger flere til vår Service Desk slik at vi kan fortsette å gjøre det vi kan best: Være problemløsere for våre kunder.  

Vår Service Desk er en svært viktig del av vår Customer Success-funksjon. Vi sørger for at kurstilbydere i alle deler av verden kan mer effektivt spre læring, og læring er jo det som bringer fremskritt i verden!
Lyst å bli en del av dette teamet? 

Bra! Du vil ta imot innkommende henvendelser fra våre kunder og bidra med å løse deres ønsker og utfordringer. Spekteret av oppgaver er bredt og du vil bli utfordret til å jobbe mot kundene, men også vårt interne produktutviklingsteam og utviklere. Her vil du ha mange baller i lufta til enhver tid, og det krever gode evner til prioritering, styring av forventninger, samt evne til å jobbe systematisk for å løse saker.  

I FrontCore får du se dine idéer komme til live. Vi søker noen som ikke er redd for å si sin mening og som gjerne vil dele sin erfaring for å hjelpe oss å bli enda bedre. Her legger vi til rette for din utvikling, slik at vi sammen kan gi en bedre kundeopplevelse.
 

Våre faste oppgaver dekker hele kundereisen etter at våre flinke selgere har fått dem inn:  

  • Sikre god oppstart og oppfølging av nye og eksisterende kunder 
  • Veilede og løse ulike problemstillinger for kunden 
  • Håndtere henvendelser på telefon, chat og e-post 
  • Identifisere nye muligheter for vårt produkt eksternt og internt 
  • Oppdatere dokumentasjon ved nye produktfunksjoner 
  • Opplæring av teamet ved nye produktfunksjoner 
  • Bidra til å forbedre interne prosesser i teamet 

 

Dine personlige egenskaper 

  • Du brenner for å jobbe med kunder 
  • Du kan relatere til kunder og raskt identifisere deres behov 
  • Du ønsker å videreutvikle deg selv og teamet 
  • Du tar eierskap til prosessen 
  • Du er komfortabel med å jobbe med IT-systemer og lærer raskt 
  • Du er utadvendt, serviceinnstilt og blir energisk av å prate med kunder  
  • Du er fremoverlent  
  • Du liker å jobbe i team og selvstendig 
  • Du liker å være kreativ og løse problemer 
  • Du har gode kommunikasjonsevner  
  • Du ser utfordringer og muligheter, fremfor problemer 

 

Dine kvalifikasjoner 

  • Erfaring med å jobbe med kunder 
  • Høyere relevant utdanning er ønskelig, men ikke et krav 
  • Utmerket språk muntlig og skriftlig i norsk eller svensk 
  • Utmerket språk muntlig og skriftlig engelsk 
  • Teknisk forståelse 

 

Hvorfor du vil trives hos oss 

  • Meget hyggelig og faglig sterkt miljø 
  • Flotte og moderne lokaler på IT Fornebu 
  • Internasjonalt karriere-, og arbeidsmiljø 
  • Mulighet for å forme egen karriere i et spennende vekstselskap 
  • Mulighet for personlig og profesjonell vekst 
  • Mulighet for mye ansvar for en initiativrik person 

 

Om FrontCore 

FrontCore er i en meget spennende skaleringsfase hvor vi skal vokse internasjonalt. Vi hjelper nå kurstilbydere i 10 land med våre kursadministrative løsninger, og har ambisjoner om å ekspandere vårt fotavtrykk i Europa og andre deler av verden.  

FrontCore har hjulpet kurs- og opplæringstilbydere i et bredt spekter av bransjer både i det norske og det internasjonale markedet med topp moderne kursløsninger i over 20 år. Våre løsninger oppfyller både markedsførings- og administrasjonsbehov hos kundene våre. 

Vi er stolte av arven vår, og som navnet vårt forplikter oss til, vil vi fortsette å lede fra fronten. Vi er drevet av vår visjon og av behovene til våre kunders kjernevirksomhet; å lykkes med å bringe læring om nye ideer, kompetanse og innovasjon til kunder gjennom sine opplæringstilbud.  

 

Søk nå

For mer informasjon kan du ta kontakt med Madelen Ljosland på [email protected] eller 97956864. Søknad med CV sendes til [email protected]. Oppstart er så raskt som mulig, og intervjuer vil bli gjort fortløpende. 

Madelen Ljosland

Madelen Ljosland

Customer Success Manager

Vil du bli min kollega?

Detaljer om stillingen

Arbeidsgiver FrontCore AS
  Rolfsbuktveien 4C
  1364 FORNEBU
Nettside frontcore.no
Tiltredelse Snarest
   
Søknadsfrist Snarest
Arbeidsplass Oslo
Tittel Service Desk Representative

Sektor Privat
Omfang Heltid
Antall stillinger 1