FrontCore logo

Vi søker ny Customer Success Manager til vår CSM-avdeling

Er du vår nye Customer Success Manager?

Den eneste som er sikkert er at ting endrer seg, og det skjer fortere og fortere. Og vi lære for å henge med. I FrontCore utvikler vi avanserte læringsløsninger basert på AI. Vår MTP er å bidra til at læring spres mer effektivt, slik det økende globale “skill gap” reduseres. For læring er jo det som bringer fremskritt i verden! Kjenn etter: Trigger dette deg? Lyst å være med på reisen?

Vil du ta ansvar for å bygge den råeste Customer Success avdelingen i verden og bli vår nye Customer Success Manager?

FrontCore er allerede Norges ledende leverandør av kursadministrative løsninger med kunder som Avonoa, Glasspaper, Nosefo og Oslo Kommune som alle er blant de største kurstilbyderene i Norge, men nå skal vi vokse også internasjonalt! Vi er et lite team hvor alle jobber operativt, kombinert med å utvikle og integrere nye løsninger som AI.

Vår Customer Success avdeling er en spesielt viktig funksjon i selskapets drift. Vi må og skal hjelpe våre kunder, kurstilbydere og deres deltakere til å bli så gode som mulig. Din rolle blir helt avgjørende for at vi skal lykkes med dette.

Vi søker deg som trigges av å eksperimentere med ny teknologi. Du har interesse for AI og har lekt med chatGPT og GPT-4 og evt. andre verktøy. Nå skal du benytte AI som støtte for å bygge opp en skalerbar Customer Success funksjon. Spekteret av oppgaver er bredt og du vil jobbe mot kundene, men også vårt interne produktutviklingsteam og utviklere. Her vil du ha mange baller i lufta til enhver tid, og det krever gode evner til prioritering, styring av forventninger, samt evne til å jobbe systematisk for å løse saker.

I FrontCore får du se dine idéer komme til live.

 

Dine oppgaver vil blant annet være:  

  • Designe og implementere strategi for vår Customer Success funksjon
  • Bygge opp den råeste Customer Success løsningen med bruk av AI
  • Bli våre kunders beste rådgiver på bruk av funksjoner og best practice
  • Sikre god oppstart og oppfølging av nye og eksisterende kunder
  • Arbeide aktivt med å skape et godt kundeforhold og minimering av kundefrafall
  • Veilede og løse ulike problemstillinger for kunden på telefon, chat og e-post
  • Identifisere nye muligheter for vårt produkt eksternt og internt
  • Sørge for oppdatert dokumentasjon ved nye produktfunksjoner
  • Opplæring av teamet ved nye produktfunksjoner
  • Månedlig rapportering til leder på key metrics for customer success
  • Bidra til å forbedre interne prosesser i teamet
  • Identifisere oppsalgsmuligheter for salgsteamet

 

Dine personlige egenskaper

  • Du brenner for å jobbe med kunder
  • Du kan relatere til kunder og raskt identifisere deres behov
  • Du ønsker å videreutvikle deg selv og teamet
  • Du tar eierskap til prosessen
  • Du er dyktig med å jobbe med IT-systemer og lærer raskt
  • Du er utadvendt, serviceinnstilt og blir energisk av å prate med kunder
  • Du er fremoverlent
  • Du liker å jobbe i team og selvstendig
  • Du liker å være kreativ og løse problemer
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du ser utfordringer og muligheter, fremfor problemer
  • Du brenner for utvikling og personlig vekst

 

Dine kvalifikasjoner

  • Minimum 3–5 års erfaring med å jobbe med kunder
  • Høyere relevant utdanning er ønskelig
  • Utmerket språk muntlig og skriftlig i norsk eller svensk
  • Utmerket språk muntlig og skriftlig engelsk
  • God teknisk forståelse
  • Erfaring fra systemer som HubSpot, Sharepoint,

 

Hvorfor du vil trives hos oss

  • Meget hyggelig og faglig sterkt miljø
  • Flotte og moderne lokaler på Skullerud Park
  • Internasjonalt karriere- og arbeidsmiljø
  • Mulighet for å forme egen karriere i et spennende vekstselskap
  • Mulighet for personlig og profesjonell vekst
  • Mulighet for mye ansvar for en initiativrik person

 

Om FrontCore

FrontCore er i en meget spennende skaleringsfase hvor vi skal vokse internasjonalt. Vi hjelper nå kurstilbydere i 12 land med våre kursadministrative løsninger, og har ambisjoner om å ekspandere vårt fotavtrykk i Europa og andre deler av verden.

FrontCore har hjulpet kurs- og opplæringstilbydere i et bredt spekter av bransjer både i det norske og det internasjonale markedet med topp moderne kursløsninger i over 20 år. Våre løsninger oppfyller både markedsførings- og administrasjonsbehov hos kundene våre.

Vi er stolte av arven vår, og som navnet vårt forplikter oss til, vil vi fortsette å lede fra fronten. Vi er drevet av våre verdier, vår visjon og av behovene til våre kunders kjernevirksomhet; å lykkes med å bringe læring om nye ideer, kompetanse og innovasjon til kunder gjennom sine opplæringstilbud.

Våre verdier:

  • Kunden først: Vi drives av det som er kundens beste!
  • Høy integritet: Vi gjør det riktige, selv når det er vanskelig!
  • Growth mindset: Vi søker vekst og utvikling – på alle områder – hele tiden!

 

Søk nå

For mer informasjon kan du ta kontakt med HR Direktør Steinar Svenningsen på [email protected] eller 93014523. Søknad med CV sendes til  [email protected].

Oppstart er så raskt som mulig, og intervjuer vil bli gjort fortløpende.

Steinar Svenningsen

Steinar Svenningsen

HR-direktør

Vil du bli en del av FrontCore-teamet?

Detaljer om stillingen

Arbeidsgiver FrontCore AS
   Olaf Helsets vei 5
   0694 OSLO
Nettside frontcore.no
Tiltredelse Snarest
   
Søknadsfrist Snarest
Arbeidsplass Oslo
Tittel

Customer Success Manager

Sektor Privat
Omfang Heltid
Antall stillinger 1