Varemerke FrontCore logo

FrontCore – et registrert varemerke

av | aug 10, 2018 | Aktuelt | 0 kommentarer

FrontCore er nå et registrert varemerke. Men hva betyr egentlig dette?

Som registrert varemerke, har FrontCore enerett til å bruke varemerket som kjennetegn for varer og/eller tjenester. Det betyr at andre ikke kan bruke et varemerke som kan forveksles for varer og/eller tjenester av samme eller lignende art som det FrontCore er registrert for.

Registreringen av varemerket FrontCore betyr også en oppdatering av logoen vår. Du har kanskje lagt merke til at symbolet ® nå en del av vår logo? Det betyr altså at varemerket er registrert og dermed beskyttet.

Hvorfor har FrontCore blitt et registrert varemerke?

FrontCore er et resultat av betydelig innsats i form av arbeid, tid og ressurser. Varemerket vårt er ett av selskapets viktigste og mest verdifulle aktiva. Det var derfor viktig for oss å sikre oss retten til de unike kjennetegn som gjør at våre produkter og tjenester skiller seg ut i mengden. Dette oppnår vi mest effektivt ved å registrere merkevaren, slik at vi får varemerkebeskyttelse.

Registreringen av varemerket er bare ett av mange steg vi til stadighet tar i vår utvikling av FrontCore. Dersom du ikke allerede er påmeldt vårt nyhetsbrev og ønsker å følge med på utviklingen av FrontCore, kan du melde deg på vårt nyhetsbrev her.

Se hvorfor over 2500 kurstilbydere stoler på FrontCore

Forfatter: Eline Hagene

Inbound Marketing Manager

Eline produserer innhold for å hjelpe kurstilbydere med å oppnå en mer effektiv og lønnsom kurshverdag. Hun er sertifisert i Inbound-metodikken gjennom Hubspot og har studert tre år markedsføringsledelse ved Handelshøyskolen BI. Besøk Elines LinkedIn-profil her.

Likte du denne artikkelen? Ikke glem å dele den!

Få inspirerende og nyttige blogginnlegg rett i innboksen!

Forfatter

  • Portrett av Eline Hagene

    Eline Hagene er Senior Marketing Manager i FrontCore, hvor hun har ansvar for markedsføringen av et bredt spekter av løsninger som hjelper kurstilbydere med å oppnå vekst og effektivisere kursadministrasjon og e-læring. Med en bachelorgrad i markedsføringsledelse fra Handelshøyskolen BI og over syv års erfaring i kurs- og opplæringsbransjen, har Eline spesialisert seg på inbound marketing, SEO og innholdsstrategi. Hun er lidenskapelig opptatt av å formidle hvordan smarte, digitale verktøy kan bidra til økt synlighet, flere deltakere og mer effektiv drift for kurs- og opplæringsvirksomheter. Eline deler gjerne innsikt, trender og erfaringer for å inspirere aktører i bransjen.

    View all posts